Συχνές Ερωτήσεις

Γενικές ερωτήσεις

Η αποστολή με τις συνεργαζόμενες εταιρίες μεταφορών περιλαμβάνει τα εξής:

  • Η αποστολή των δεμάτων / πακέτων γίνεται με τις συνεργαζόμενες εταιρίες courier (ταχυδέμα, speedex) . Η αποστολή γίνεται από 1 έως 4 εργάσιμες ημέρες ανάλογα την γεωγραφική περιοχή εντός Ελλάδος, με χρέωση στα μεταφορικά 3,50€. Η χρέωση της αντικαταβολής είναι 2,50€. Εκτός Ελλάδος διαμορφώνεται ανάλογα η τιμή σε κάθε περιοχή αντίστοιχα.
  • Τα μεταφορικά είναι δωρεάν για αποστολές σε Ελλάδα άνω των 40€.
  • Σε περίπτωση που επιλέξετε την πληρωμή σας με PayPal ή κάρτα δεν υπάρχει καμία επιπλέον χρέωση.

Εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων η διαδικασία έχει ως εξής:

  • Βήμα 1: Αποστολή αιτήματος στο email της εταιρίας με την ένδειξη: «Επιστροφή χρημάτων». Στο email θα πρέπει να αναγράφονται ο αριθμός παραγγελίας, τα πλήρη στοιχεία σας καθώς και αριθμός λογαριασμού τραπέζης που επιθυμείτε να γίνει η επιστροφή των χρημάτων.
  • Βήμα 2: Έγκριση του αιτήματος από την εταιρία για το αν πληρούνται οι προϋποθέσεις και καθοδήγηση για τον τρόπο επιστροφής.
  • Βήμα 3: Με την παραλαβή του προϊόντος θα γίνει επιστροφή των χρημάτων σας και θα υπάρχει σχετική ενημέρωση για την όλη διαδικασία.

Για την ακύρωση ή την επεξεργασία παραγγελίας, επικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτηση Πελατών. Μπορείς να το κάνεις μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Να θυμάσαι! Παραγγελίες που έχουν ετοιμαστεί για αποστολή ή έχουν αποσταλεί, δεν μπορούν να επεξεργαστούν ή να ακυρωθούν.

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι άμεσα διαθέσιμο: Στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για να σας δώσουμε όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

Σε περιόδους με μεγάλο φόρτο εργασίας: Στις περιόδους με μεγάλο φόρτο εργασίας (εποχιακά είδη,) ενδέχεται να υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση στην παράδοση της παραγγελίας σας. Στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας προκειμένου να σας ενημερώσουμε για τους εκτιμώμενους χρόνους παράδοσης.

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία επικοινωνίας, που έχετε καταχωρήσει, δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΣΑΣ 0

Εκπτώσεις πάνω από 40% σε επιλεγμένα είδη!!!

X