Fashion
Posted in

Πως να κάνω έξυπνες αγορές

Posted in

Στη μεγαλύτερη παγίδα που μπορεί να πέσει κάποιος. Η μάστιγα της εποχής είναι η υπερκατανάλωση. Καλά διάβασες, μετά από έρευνες αποδεδειγμένα η σύγχρονη κοινωνία έχει την τάση να κάνει ολοένα και περισσότερες αγορές και αυτό έχει μία βαθύτατη έννοια που αγγίζει το ψυχολογικό κενό του καθενός προσωπικά αλλά και ολόκληρου του κοινωνικού συνόλου. πως να κάνω έξυπνες αγορές

Δεν υπήρξε ποτέ άλλοτε τόση πληροφόρηση για προϊόντα και υπηρεσίες και ο καταναλωτής πλέον βάλλεται από παντού με τις επιρροές να είναι τεράστιες και να έχουν την τάση να οδηγούνται υποσυνείδητα στην υπερκατανάλωση. Δεν υπάρχει όριο, δεν υπάρχει μέτρο στις αγορές μας πια κι αυτό μας δείχνει ότι πρώτα από όλα, δεν υπάρχει κατανόηση των πραγματικών μας αναγκών. Η μεγαλύτερη συνέπεια των παρορμητικών αγορών μας φυσικά είναι το πορτοφόλι μας.

Εμείς εδώ, στο sugastyle.gr θα προσπαθήσουμε να σου δώσουμε όλους τους λόγους αλλά και πρακτικές για να αποφύγεις την υπερκαταναλωτική τάση που μπορεί να έχεις συνέχεια ή ανά διαστήματα. Το ζητούμενο είναι να σκύψεις πάνω από το πρόβλημα της υπερκατανάλωσης, να το δεις κατάματα έτσι ώστε να μπορέσεις να βάλεις σε μία λογική σειρά τις σκέψεις αλλά και τις πραγματικές σου ανάγκες και να λύσεις το πρόβλημα σταδιακά μέσα από μία σειρά πρακτικών.

ΠΟΙΑ ΒΗΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ:

  1. Προϋπολογισμός

Το πρώτη βήμα που πρέπει να κάνει κάποιος είναι να καταγράψει τα έσοδα και τα πάγια έξοδα του. Με αυτό τον τρόπο μπορείς να υπολογίσεις πόσα χρήματα σου επιτρέπει ο προϋπολογισμός σου να δαπανήσεις κάθε μήνα. Έτσι, συνειδητά κάνεις το πρώτο βήμα στο να θέσεις ένα οικονομικό όριο στον εαυτό σου. Ίσως τον πρώτο μήνα να μην καταφέρεις να «μαζευτείς» στα έξοδα σου. Όμως, θυμήσου ότι όλο αυτό είναι πρακτική που θέλει χρόνο και σταδιακά θα προσαρμοστείς στα νέα δεδομένα των οικονομικών σου ρυθμίσεων.

  1. Σκέψου έξυπνα

Πριν πραγματοποιήσεις οποιαδήποτε αγορά, καλό είναι να σκεφτείς πάνω από μία φορά αν χρειάζεσαι το συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία. Κάνε μία μικρή συζήτηση με τον εαυτό σου και δες ότι η αγορά που πας να κάνεις δεν είναι αποτέλεσμα μιας παρορμητικής, αυθόρμητης αντίδρασης. Θα πρέπει να δεις ξεκάθαρα αν αυτό το προϊόν ή την υπηρεσία την έχεις πραγματικά ανάγκη και να μην εθελοτυφλήσεις απλά και μόνο για να καλύψεις μία αφιλτράριστη αγορά. Συχνά ο λόγος που οδηγούμαστε στην υπερκατανάλωση είναι συναισθηματικός.

πως να κάνω έξυπνες αγορές
  1. Η μαγική λίστα αγορών

Οι λίστες αγορών είναι πέρα για πέρα βοηθητικές. Με το να κάνεις λίστα ακόμα και για το τι ρούχα λείπουν από την ντουλάπα σου, τότε αυτό θα σε κάνει να έχεις μία εικόνα στις υπαρκτές ανάγκες σου. Με αυτό τον τρόπο θα οδηγηθείς σε πιο πρακτικές λύσεις και οι αγορές αυτές θα καλύψουν όντως κάτι που χρειάζεσαι. Είναι ένας τρόπος για να εξασφαλίσεις ότι θα κάνεις αγορές με σύνεση.

  1. Η πληρωμή

Είναι βασικό να βλέπεις με ποιο τρόπο θα πραγματοποιήσεις την πληρωμή έτσι ώστε να εξασφαλίζεις επιπλέον χρήματα. Κάποιες ηλεκτρονικές αγορές και όχι μόνο, σου δίνουν επιστροφή χρημάτων εάν πληρώσεις με κάρτα. Κάποιες άλλες παροχές υπάρχουν εξίσου εάν πληρώσεις με μετρητά. Γενικά, οι επιχειρήσεις αλλά και οι τράπεζες προωθούν πλέον τον τρόπο πληρωμής δίνοντας bonus ή δωρεάν μεταφορικά ή άλλες παροχές που είναι υπερ του καταναλωτή. Καλό λοιπόν είναι να τα προσέχεις αυτά εάν θέλεις να κάνεις πιο έξυπνες αγορές.

  1. Προσφορές και Εκπτώσεις

Πριν ξεκινήσεις την αγορά για οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία, καλό είναι να κάνεις μία μικρή ανασκόπηση των προσφορών και των εκπτώσεων. Αν είναι μήνας που δεν προωθεί τις εκπτώσεις και αυτός ο μήνας δεν αργεί τότε ίσως είναι μία καλή πρακτική το να περιμένεις. Επίσης, πριν οδηγηθείς στην υπερκατανάλωση, καλό είναι να ξέρεις αν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που επιθυμείς έχουν προδιάθεση να γίνουν εκπτωτικά.

  1. Έρευνα αγοράς

Η καλύτερη και πιο διαδεδομένη λύση απέναντι στην υπερκατανάλωση είναι επίσης η έρευνα αγοράς. Κάνε έρευνα αγοράς για το οτιδήποτε. Πλέον με τις εφαρμογές και το ίντερνετ έχεις πρόσβαση παντού και δεν θα σου πάρει πολύ χρόνο μέσα στη μέρα ή τον μήνα. Άλλωστε αν έχεις κάνει την καταγραφή των αναγκών σου και γνωρίζεις τι ακριβώς θέλεις να ψωνίσεις, τότε θα κάνεις σύγκριση τιμών σε συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες.

  1. Κουμπαράς

Ο κουμπαράς βοηθάει στη νοοτροπία της αποταμίευσης άρα συνεπώς και στο πως να αποφύγεις την υπερκατανάλωση. Μπες στη λογική του «κουμπαρά» όπως έκαναν οι γονείς σου και θυμήσου ότι αυτή η διαδικασία είναι μία έξυπνη κίνηση που κυρίως μας μαθαίνει να μην κάνουμε ασύστολες αγορές.

Βρες όλες τις Εκπτώσεις του Sugastyle.gr – Πάτα πάνω στην εικόνα!

πως να κάνω έξυπνες αγορές

*********************

Είμαι η Βούλα Γκεμίση, μου αρέσει να μοιράζομαι μαζί σου πολύτιμες συμβουλές μόδας και εξαιρετικά tips που σε βοηθάνε να κάνεις την ζωή σου ευκολότερη. Χαίρομαι να σου κρατάω παρέα μέσα από το fashion blog του sugastyle.gr και να είμαι εδώ για να σε βοηθάω σε ότι σε προβληματίζει στις αγορές σου από το eshop μας!

voula gkemisi

Μην ξεχάσεις να κάνεις Εγγραφή για extra fashion tips, Εκπτωτικά Κουπόνια, Δωρεάν Μεταφορικά και όλα τα νέα μας! Μπορείς να μας βρεις και στα Social να είσαι ενεργό μέλος μας & φυσικά να συμμετέχεις στους Διαγωνισμούς μας! Σε περιμένω εκεί!

*********

Φροντίζουμε να παραμένουμε ενημερωμένοι με όλες τις τάσεις της μόδας και πολύτιμες συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να ενισχύσεις την αυτοπεποίθηση σου!

Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε να αναδείξεις σωστά το προσωπικό σου στιλ!

Έλα στην παρέα μας γιατί το SUGA μοιράζεται μαζί σου το πάθος του για τη μόδα!

Κάνε Εγγραφή στο Newsletter μας και ακολούθησε μας στα Social για να συμμετέχεις στους Διαγωνισμούς/Giveaways αλλά και στα Mystery Giveaways που είναι κρυμμένα μέσα στις δημοσιεύσεις και στα stories μας!

 

ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΣΑΣ 0

ΚΕΡΔΙΣΕ ΕΚΠΤΩΣΗ 5€


Εγγραφείτε στο Newsletter μας!

Συμπλήρωσε το e-mail σου κέρδισε εκπτωτικό κουπόνι αξίας 5€ για την επόμενη αγορά σου και μάθε πρώτη για νέες παραλαβές, εκπτώσεις/προσφορές, limited συλλογές & διαγωνισμούς! Έλα στην παρέα της Suga!

 

This will close in 0 seconds

Εκπτώσεις πάνω από 40% σε επιλεγμένα είδη!!!

X

Απαγορεύεται η αντιγραφή περιεχομένου.